MEDALE • FAQ
  Kontakt   Użytkownicy   Szukaj

Użytkownik:   Hasło:   Zapamiętaj mnie  

Obecny czas: Wto 24 Kwi, 2018 11:32
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 20:57 
Wiatm.
Mam problem z bocznymi drzwiami w T4 nie chca sie domykać, jak sie trzasnie to z tyłu odbijaja, trzeba przycisnac tył drzwi aby sie zamknęły, nie wiem jaka moze byc przyczyna, od srodka juz w ogole nie mozna ich zamknać. Wina tylnego zamka czy prowadnic nie mam pojecia. Prosze o pomoc, z góry dzieki


Góra
   
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 21:05 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 23:01
Posty: 1897
Miejscowość: wrzesnia
Podziękował : 15 razy
Otrzymał podziękowań: 97 razy
Silnik: ACV--->AXL
1.drzwiami się nie trzaska
2.zamek lub grzybek się przestawiły
3.uszkodziła się któraś z rolek prowadzących
jeżeli sam nie możesz sobie poradzić ,to niech ktoś patrzy z drugiej strony drzwi co nie gra- lub odwiedź jakiegoś znajomego blacharza samochodowego i szybko znajdzie rozwiązanie twojego problemu

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 21:14 
ze sie nie trzaska to wiem;) ale juz od kupna samochodu coś było nie , tak dzisiaj sie przyjrzałem i od strony klamki sie wszystko ładnie schodzi, ale tył jak by cos odbijało albo nie dociskało drzwi. Ile takie rolki moga kosztowac?


Góra
   
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 21:23 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 23:01
Posty: 1897
Miejscowość: wrzesnia
Podziękował : 15 razy
Otrzymał podziękowań: 97 razy
Silnik: ACV--->AXL
cena zależy od jakości wykonania (proponuję używane w bardzo dobrym stanie)
zobacz najpierw czy środkowa rolka jest cała,a potem jak zamek tylny trafia w mocowanie

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 21:27 
tylni zamek trafia w mocowanie, a srodkowa rolka chyba tez dobra, chyba bo sie na tym nie znam ale po szynie idzie rowno i jak ja ruszłame to sie trzymała bardzo dobrze ruszała sie tylko na tym zawiasie


Góra
   
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 21:29 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Czw 21 Sty, 2010 11:24
Posty: 1578
Miejscowość: Polska
Podziękował : 39 razy
Otrzymał podziękowań: 33 razy
Buda nie jest wygięta? Samochód ostatnio nie stał na lewarku?

_________________
Image


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 21:30 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 23:01
Posty: 1897
Miejscowość: wrzesnia
Podziękował : 15 razy
Otrzymał podziękowań: 97 razy
Silnik: ACV--->AXL
to wypsikaj zamek środkiem penetrująco-smarującym i kilka razy drzwiami "popracuj"

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 21:36 
Od mojego kupna na lewarku nie stał, wczesniej to nie wiem;) w poniedziałek to posmaruje i zobacze jakie beda rezultaty. rolki tez smarowac? bo niektórzy mowia ze smarowac a inni ze nie.


Góra
   
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 21:38 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lut, 2007 15:04
Posty: 1258
Miejscowość: Bromberg
Podziękował : 125 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy
Samochód: no mam jakis tam
Silnik: mocny
surv napisał(a):
Buda nie jest wygięta? Samochód ostatnio nie stał na lewarku?
to coto musialby byc za zlom zeby go pokrzywilo :lol:


sprawdz pret laczacy tylny zamek z przednim .jak on bedzie dotykal tapicerki drzwi lub bedzie od transportera a ty masz np. przerabianego transportera na carawelle lub multivana to nie beda sie drzwi zamykaly bedzie tak jakgdyby tyl sprezynowal

_________________
www.jeden-procent-podatku.xt.pl


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 21:43 
własnie drzwi tak spezynuja, patrzałem tez na ten drut i on jest tak jakby luzny jak nim poruszalem to swobodnie "latał" nie bym sztywny. Nie jestem pewien ale drzwi moga byc od caravelle a ja mam transportera. Jesli sa od innego auta to nic z tym sie nie da zrobic?


Góra
   
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 22:02 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 01 Lut, 2007 15:04
Posty: 1258
Miejscowość: Bromberg
Podziękował : 125 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy
Samochód: no mam jakis tam
Silnik: mocny
drut od caravelle i multivana jest specjalnie wygiety pod tapicerke a transporter ma wygiety pod plyte.
posprawdzaj wszystko musi to dzialac

_________________
www.jeden-procent-podatku.xt.pl


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 22:39 
Kolego,w rzadnym wypadku nie wolno smarowac rolek i prowadnic,bo pozdnej smar lapie kurz i kamyki i jest jescze gorzej,prowadnice maja byc czyste,lozyska w rolkach sa fabrycznie smarowane i tego wystarczy,rzeby drzwi dobrze sie zamykaly to tylko i wylocznie kwestija regulacji zamka i palca zamka.Pozdrawiam.


Góra
   
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 22:45 
Też mam transportera i mnie też odbijało drzwi. U mnie było tak ,że jak masz na środku drzwi na wysokości środkowej rolki z tyłu zamek na dzrzwiach który wpada w kwadratową klamre na dwóch sróbach krzyżowych na karoseri. Nie wiem czy dobrze to sprecyzowałem :? > no ale to właśnie ta klamra miała luz i zamek odskakiwał. Klamrą mogłem ruszac na lewo i prawo. Postanowiłem ,że przykręce ją prawie maksymalnie do wewnątrz paki i teraz dzrzwi przesuwane z tylniej strony domykają się bez docisku ręką.


Góra
   
 
 
PostWysłany: Sob 08 Maj, 2010 22:52 
Offline
Guru
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 29 Mar, 2009 11:27
Posty: 268
Miejscowość: Rzeszów
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Samochód: T4
Silnik: KASZLOK
Jeżeli maszprzekladań\ną tapicer to drut ci nie wraca a jeśli orginał to smarowanie zamka.... niczym innym tylko teflon :jupi:

_________________
ImageImage

BYŁEM NA I ZLOCIE 700 KM

ORGANIZOWAŁEM II ZLOT 150 KM

III ZLOT zaliczony Olsztyn/ k Częstochowy 250 KM

IV ZLOT Zaliczony Pokrzywna 400 KM

V ZLOT Tarnawa Niżna Bieszczady 30 04-03 05 2011


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 09 Maj, 2010 16:00 
Micha27 napisał(a):
Też mam transportera i mnie też odbijało drzwi. U mnie było tak ,że jak masz na środku drzwi na wysokości środkowej rolki z tyłu zamek na dzrzwiach który wpada w kwadratową klamre na dwóch sróbach krzyżowych na karoseri. Nie wiem czy dobrze to sprecyzowałem :? > no ale to właśnie ta klamra miała luz i zamek odskakiwał. Klamrą mogłem ruszac na lewo i prawo. Postanowiłem ,że przykręce ją prawie maksymalnie do wewnątrz paki i teraz dzrzwi przesuwane z tylniej strony domykają się bez docisku ręką.


tez na to zwrociłem uwage ten tylni zamek był troche luzny dokreciłem ale nadal lipa, a ta klamra w ktora wpada zamek bardzo dobrze sie trzyma, ale bede musial na spokojnie popatrzec.


Juz wszystko chodzi okazało sie ze trzeba przestawic ta kwadratowa klamre z tylu co wpada w nia tylni zamek


Góra
   
 
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group