MEDALE • FAQ
  Kontakt   Użytkownicy   Szukaj

Użytkownik:   Hasło:   Zapamiętaj mnie  

Obecny czas: Nie 20 Maj, 2018 11:23
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
PostWysłany: Nie 07 Mar, 2010 15:55 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 12 Paź, 2008 11:35
Posty: 484
Miejscowość: LUBUSKIE
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy
Samochód: T4
Silnik: AAB/ABL
No właśnie ktoś wcześniej próbował ja przyspawać ale blaszka jest tak cienka ze nie trzyma a opaska może być dobrym rozwiązaniem :grin:

_________________
Vag Diagnostyka od 1990-2004 kontakt na Pw


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 07 Mar, 2010 20:30 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Lut, 2008 10:42
Posty: 428
Miejscowość: SZCZECIN
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Samochód: T4
Silnik: ACU+LPG
ja nie mam tej osłony, bo kiedyś coś mi pierdziało, myślałem że jakaś dziura pod nią i ja rozwaliłem a okazał sie dziurawy kolektor
minus teraz jest taki że tunel grzeje się niesamowicie, w zimie fajnie ale w lato gorąco
także jeśli ją wywalisz to tą rurę owiń takim specjalnym materiałem do kolektorów

_________________
faceci się nie starzeją, tylko im zabawki drożeją


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 07 Mar, 2010 20:39 
Offline
Prawie uzależniony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Lut, 2010 18:23
Posty: 122
Miejscowość: PCT
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW T4 / LT 35
Silnik: 2,5 TDI ACV, AHD
misiek napisał(a):
Witam czy jak bym wyrzucił katalizator spalin i wstawił tam rurę na przelot albo ewentualnie jakąś strumienicę to czy będzie to miało jakiś wpływ na zwiększenie mocy (minimalny oczywiście) i czy nie wpłynie negatywnie na pracę silnika .VW T4 93 rok 1.9 TD. Dzięki.


ja z przymusu gdyż oberwał mi sie katalizator w środku dzwonił i blokował wydech (oraz robił dużo szkód )

odkreciłem go i ten wkład przebiłem na wylot aż wyleciał efekt jest taki mam katalizator ale pusty nikt sie na oko nie dotrzepi myslę że auto nawet elastyczniejsze po tym zabiegu


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 08 Mar, 2010 08:42 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Nie 09 Gru, 2007 14:39
Posty: 32
Miejscowość: Szczecin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
W moim 1,9TD wykonałem kompletny układ wydechowy z żaroodpornej nierdzewki 1,5" podłączyłem tylko ostatni tłumik. Działa całkiem ok. Jeśli chodzi o przyrost mocy największy uzyskałem po zamontowaniu InterCoolera i "delikatnym podkręceniu pompy". Jednak nigdy nie zrobimy z tego silnika 2,5TDi i jeśli ktoś tego oczekuje proponuję zmienić silnik albo najlepiej cały samochód ;P

Pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 09 Mar, 2010 16:01 
Offline
Uzależniony

Rejestracja: Czw 12 Paź, 2006 16:27
Posty: 192
Miejscowość: Warszawa
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy
ja jak wymieniałem wydech to zamiast katalizatora (który i tak był wybity bo się zapchał) wstawiłem jakiś tłumik od 2,4 d albo od 1,9 sprzed 96 roku. Sprawa wygląda tak że powodem pojawienia się katalizatora był wymóg spełnienia norm emisji. Wcześniej tzn przed 96 wydech był identyczny tylko bez kata, można porównać w katalogach.
A jeśli chodzi Ci o sam katalizator to równie dobrze możesz zdjąć kolektor wylotowy lub rozłączyć na połączeniu za nim a jeszcze przed katalizatorem, wziąć długi pręt i wybić katalizator. Gwarantuję Ci że różnica w mocy auta będzie odczuwalna. Mnie tak mechanik zrobił taką opercaję bo z powodu zatkanego kata auto jeździło do 80 km/h.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 09 Mar, 2010 20:38 
Offline
Prawie uzależniony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Lut, 2010 18:23
Posty: 122
Miejscowość: PCT
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW T4 / LT 35
Silnik: 2,5 TDI ACV, AHD
bobikos napisał(a):
ja jak wymieniałem wydech to zamiast katalizatora (który i tak był wybity bo się zapchał) wstawiłem jakiś tłumik od 2,4 d albo od 1,9 sprzed 96 roku. Sprawa wygląda tak że powodem pojawienia się katalizatora był wymóg spełnienia norm emisji. Wcześniej tzn przed 96 wydech był identyczny tylko bez kata, można porównać w katalogach.
A jeśli chodzi Ci o sam katalizator to równie dobrze możesz zdjąć kolektor wylotowy lub rozłączyć na połączeniu za nim a jeszcze przed katalizatorem, wziąć długi pręt i wybić katalizator. Gwarantuję Ci że różnica w mocy auta będzie odczuwalna. Mnie tak mechanik zrobił taką opercaję bo z powodu zatkanego kata auto jeździło do 80 km/h.

dodam jeszcze do tego co kolega wyżej napisał że przy okazji zapchanego kata napewno olej przy silniku pojawiał sie w różnych dziwnych miejscach


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 10 Mar, 2010 13:25 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 16 Lis, 2007 21:22
Posty: 1175
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 43 razy
Samochód: T4
Silnik: AFN
chemik211 napisał(a):
To jest osłona termiczna,jak już sie nie da jej przymocować to wyrzuć,ale najpierw spróbuj założyć na nią opaskę i skręcić
U mnie jest połapana opaskami i na razie jest spokój. Wyrzucanie odradzam, mam wyrzuconą tą bliżej silnika i strasznie się nagrzewa w lecie

_________________
Sprzedam części do VW T4
kontakt przez PW


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 10 Mar, 2010 14:33 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 16 Lip, 2009 16:35
Posty: 2525
Miejscowość: KRAKóW
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy
Samochód: VW T4 Caravella
Silnik: 2,5B AET
Probe041 napisał(a):
chemik211 napisał(a):
To jest osłona termiczna,jak już sie nie da jej przymocować to wyrzuć,ale najpierw spróbuj założyć na nią opaskę i skręcić
U mnie jest połapana opaskami i na razie jest spokój. Wyrzucanie odradzam, mam wyrzuconą tą bliżej silnika i strasznie się nagrzewa w lecie

Dlatego napisałem że jak się już nie da to wyrzucić ;D , żeby opaskami spróbować

_________________
Bandyci Mogą Wszystko
Pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja :mrgreen:
"Nie dyskutuj z idiotą, sprowadzi cie do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..."


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 10 Mar, 2010 18:20 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 16 Lis, 2007 21:22
Posty: 1175
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 43 razy
Samochód: T4
Silnik: AFN
chemik211 napisał(a):
Dlatego napisałem że jak się już nie da to wyrzucić ;D
Orientuje się ktoś jaki jest tego koszt jakby się chciało nowe założyć?? :rotfl:

_________________
Sprzedam części do VW T4
kontakt przez PW


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 10 Mar, 2010 20:11 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Lut, 2008 10:42
Posty: 428
Miejscowość: SZCZECIN
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Samochód: T4
Silnik: ACU+LPG
tej osłony nie ma osobno bo to całość z rurą kolektora
pisałem trzeba wtedy gołą rurę owinąć tym materiałem w który zawijaja sportowe kolektory,

_________________
faceci się nie starzeją, tylko im zabawki drożeją


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 10 Mar, 2010 20:16 
Offline
Prawie uzależniony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 05 Paź, 2008 19:46
Posty: 110
Miejscowość: pomorskie klimaty
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Samochód: Transporter 4x4
Silnik: AAB 2,4D
Arek napisał(a):
tej osłony nie ma osobno bo to całość z rurą kolektora
pisałem trzeba wtedy gołą rurę owinąć tym materiałem w który zawijaja sportowe kolektory,

Można owinąć grubo kocem azbestowym (gaśniczym) i też daje rade. :faja:

_________________
Kto smaruje ten stoi......bo smaruje


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 10 Mar, 2010 20:20 
Offline
Bywalec

Rejestracja: Sob 11 Lis, 2006 15:39
Posty: 68
Miejscowość: dolnośląskie
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: Boxer l3h2
Silnik: 2.2 hdi 120psi
bobikos napisał(a):
ja jak wymieniałem wydech to zamiast katalizatora (który i tak był wybity bo się zapchał) wstawiłem jakiś tłumik od 2,4 d albo od 1,9 sprzed 96 roku. Sprawa wygląda tak że powodem pojawienia się katalizatora był wymóg spełnienia norm emisji. Wcześniej tzn przed 96 wydech był identyczny tylko bez kata, można porównać w katalogach..


Całkowicie się zgadzam zrobiłem kiedyś tak samo i autko od razu nabrało ochoty do jazdy

_________________
Jak ma się coś zepsuć to i tak się zepsuje


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 10 Mar, 2010 20:47 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Nie 07 Lut, 2010 11:06
Posty: 13
Miejscowość: jonkowo
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
spokojnie można wyciac kata , mozna sie rozwidzić o strumienicach i i tam o innych bajerach , ale wstaw kolego w te miejsce kawałek rury i bedzie o wiele lepiej,.
ja to zrobiłem w t4 1997 r 2,4 d i ostatnio o osobowym citroen xsara 1,9 td róznica jest duża


Góra
 Profil  
 
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 28 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group