MEDALE • FAQ
  Kontakt   Użytkownicy   Szukaj

Użytkownik:   Hasło:   Zapamiętaj mnie  

Obecny czas: Nie 20 Maj, 2018 11:24
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Temat postu: Re:
PostWysłany: Wto 30 Lis, 2010 22:24 
Offline
Prawie uzależniony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 28 Lut, 2010 18:23
Posty: 122
Miejscowość: PCT
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW T4 / LT 35
Silnik: 2,5 TDI ACV, AHD
andrewa1 napisał(a):
prawdopodobnie poszły pierścienie w alternatorze

wymiana 0k 150zl po takim zabiegu ładowanie 14,3 14,4

sama wymiana regulatora to rozwiązanie doraźne ponieważ lekkie starcie szczotek powoduje braki w stykach i stąd tak niskie ładowanie

pierścienie wymieniasz w warsztacie elektrycznym ok 1,5 godziny przy okazji sprawdzą łożyska

sprawdź jeszcze styki przy rozruszniku przewód + przykręcany czy nie zardzewiał zaśniedział to też może być powód słabego ładowania

ale stawiam na pierścienie :faja:

Gdzie kupić te pierścienie będą w ASO ???
od razu bym se to wymienił


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Sob 21 Sty, 2012 22:58 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pią 10 Wrz, 2010 15:56
Posty: 17
Miejscowość: PZ
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Samochód: VW T4
Silnik: 2.5 102 KM
U mnie kontrolka raz sie zapala raz gasnie ladowanie mam caly czas, samochod potrafi mi odpalic i kontrolka sie nie swieci po czym jak go przeciagne do 3500 obr to sie zapali, lub pali sie po odpaleniu i gasnie po 20 minutach, a ladowanie caly czas jest. W czym problem? Szczotki?


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 10 Cze, 2012 20:59 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pią 02 Lip, 2010 19:22
Posty: 11
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: vw t4
Silnik: 2,5 tdi
Witam, mam nie typowy problem ( t4 2003r axg 151 KM), na wyświetlaczu fis pojawił się komunikat "generator werkstatt" i dodatkowo świecąca kontrolka ładowania i przerażliwy sygnał (pisk),dałem alternator(120A) do przeglądu, naprawy, wymienione sprzegiełko,łożyska,reszta w alternatorze ok, ładuje, przy tej że okazji wymieniłem pasek,napinacz,sprawdziłem alternator ładuje tyle ile powinien( ponad 14 volt pokazywał miernik),ale komunikat i kontrolka dalej świeci, następnie wymieniłem przekaznik nr 53 który w momencie zapalania komunikatu zaczyna dziwnie hałasować, problem jest dalej, nie wiem gdzie szukać, czy miał już ktoś taki przypadek ?


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 10 Cze, 2012 21:11 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 23:01
Posty: 1899
Miejscowość: wrzesnia
Podziękował : 15 razy
Otrzymał podziękowań: 97 razy
Silnik: ACV--->AXL
kontrolka pali się non stop ?

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 10 Cze, 2012 21:22 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pią 02 Lip, 2010 19:22
Posty: 11
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: vw t4
Silnik: 2,5 tdi
4transporter napisał(a):
kontrolka pali się non stop ?

Tak ,kontrolka,komunikat pali sie cały czas, opuszczałem też całą skrzynkę z bezpiecznikami i przekażnikami , sprawdzałem wszystkie tam widoczne wtyczki ,przewody elek, wszystko jest ok, problem jest dalej.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 10 Cze, 2012 21:26 
Offline
VIP
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 08 Lut, 2008 23:01
Posty: 1899
Miejscowość: wrzesnia
Podziękował : 15 razy
Otrzymał podziękowań: 97 razy
Silnik: ACV--->AXL
w okolicy rozrusznika jest wiązka z sygnałem z alternatora do skrzynki bezpieczników łączona kostką(białą).sprawdź czy nie pękł przewód przy samej wtyczce.miałem ten sam problem.

_________________
Admin


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 10 Cze, 2012 21:40 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pią 02 Lip, 2010 19:22
Posty: 11
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: vw t4
Silnik: 2,5 tdi
4transporter napisał(a):
w okolicy rozrusznika jest wiązka z sygnałem z alternatora do skrzynki bezpieczników łączona kostką(białą).sprawdź czy nie pękł przewód przy samej wtyczce.miałem ten sam problem.

Ok, jutro od rana szukam, jak znajde usterke, naprawie, opiszę problem, jak ma ktoś jakieś sugestje co do problem prosze pomoc, dziękuje i pozdrawiam

-- Pon 11 Cze, 2012 22:01 --

trebbor napisał(a):
Witam, mam nie typowy problem ( t4 2003r axg 151 KM), na wyświetlaczu fis pojawił się komunikat "generator werkstatt" i dodatkowo świecąca kontrolka ładowania i przerażliwy sygnał (pisk),dałem alternator(120A) do przeglądu, naprawy, wymienione sprzegiełko,łożyska,reszta w alternatorze ok, ładuje, przy tej że okazji wymieniłem pasek,napinacz,sprawdziłem alternator ładuje tyle ile powinien( ponad 14 volt pokazywał miernik),ale komunikat i kontrolka dalej świeci, następnie wymieniłem przekaznik nr 53 który w momencie zapalania komunikatu zaczyna dziwnie hałasować, problem jest dalej, nie wiem gdzie szukać, czy miał już ktoś taki przypadek ?

Próbowałem, szukałem, nic to nie dało, po południu zawiozłem auto do konkretnego elektryka, i koleś znalazł problem, poszedł sterownik pod fotelem kierowcy, przy instalacji od ogrzewania postojowego, nie ładowało drugiego akumulatora, pozdrowienia dla 4transporter :)


Góra
 Profil  
 
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 37 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group