MEDALE • FAQ
  Kontakt   Użytkownicy   Szukaj

Użytkownik:   Hasło:   Zapamiętaj mnie  

Obecny czas: Nie 20 Maj, 2018 11:24
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu: [VW T5] tryb awaryjny.
PostWysłany: Pią 17 Cze, 2011 20:22 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Śro 22 Lip, 2009 20:37
Posty: 38
Miejscowość: Siedlce
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Witam!!!

Ma następujący problem ze swoim T5 2.5 TDi 130KM.
Podczas jazdy zapala mi się kontrolka świec żarowych i mruga po czym auto traci moc.
Po podłączeniu do kompa u różnych speców wychodzi że problem z doładowaniem. Komputer podaj że wymaga np aby sprężarka ładowała 1080 bar a ciśnienia faktyczne czujnik podaje 980 bar. Problem ten występuje w przedziale obrotów od 1000 do 2000. Sprężarka tak jakby dawała mniejsze ciśnienie niż wymaga komputer. Po przekroczneni 2 tyś obrotów ciśnienie doładowania faktyczne zgadza się z tym jakich wartości oczekuje komputer. Do 2 tyś obrotów sprężarka za wolno startuje z opóżnieniem. Wymieniłem zawór podciśnień (sterowania turbiną) i problem zniknąła na dwa tygodnie i znów sporadycznie przechodzi w tryb awaryjny. Nawet mój kolego z serwisu VW ni ma pojęcia co może być. Sztanga od turbiny też założona druga.
Auto normalnie ma moc i przyspiesz jak należy.

Może ktoś ma jakiś pomysł gdzie leży problem. W tryb awaryjny przechodzi podczas jazy przy około 2 tyś obrotów silnika.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 17 Cze, 2011 20:30 
Offline
Sponsor 2012 2013

Rejestracja: Pią 02 Lut, 2007 22:20
Posty: 1819
Miejscowość: Łochów
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: Partner, T4,T5
Silnik: 1.4B/LPG, 2,5TDI
a czyszczone były kierownice powietrza-to co odpowiada za zmienną geometrie :?: Ewentualnie nie jeździsz jak emeryt :?: Może trzeba przebutować...

_________________
VW jest bogiem, T5 nałogiem, TDI zabawą, a 4 motion podstawą.

Sprzedam sworzeń dolny do T4 2.4D


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 17 Cze, 2011 20:35 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Śro 22 Lip, 2009 20:37
Posty: 38
Miejscowość: Siedlce
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Kolego turbo nie rozbierałem inie czyściłem. Jak ameryt to nie jeżdze.Właśnie z chipowałem moje T5 z 131 KM na 175KM i chodz jak rakieta dopóki nie wejdzie w tryb awaryjny. Przed chipem był ten sam objaw.
Najgorzej jak jest obciążony i wejdzie w tryb awaryjny to wtedy pod górką ciężko się wtoczyć a trzeba auto zgasić podczas jazdy i zapalić od nowa i jest OK.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 17 Cze, 2011 21:42 
Offline
Sponsor 2012

Rejestracja: Nie 12 Paź, 2008 21:20
Posty: 252
Miejscowość: z kosmosu
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy
A co na to Tuner który "chipował autko", i czy sprawdzałeś wartość podciśnienia, egr? Radze też nie butować z niskich obrotów, ale już Ci ktoś wspominał co nie co na ten temat.
Pozdrawiam. :wink:

_________________
Kupie obudowę skrzyni biegów od strony sprzęgła (vw t4), może być uszkodzona!

Tanie części i akcesoria do motocykli http://www.jupiter24.pl niebawem także samochodowe


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 26 Lut, 2012 23:24 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Czw 22 Paź, 2009 21:30
Posty: 24
Miejscowość: Z POZNANIA
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Witam,podepne sie pod ten temat,dziś jadąc do pracy (delegacja) jak przekroczyłem na chwilę w okolice 4 tys obr(może3500).silnik stracił moc,ale nic sie nie zaświeciło na blacie,wszystkie kontrolki ok,fiz też ok.Jak go zgasiłem i zapaliłem ponownie wszystko wróciło do normy,ale dla bezpieczeństwa nie przekraczam 3tys.Co to może być?

wojna


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 27 Lut, 2012 09:57 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 26 Lis, 2008 21:42
Posty: 629
Miejscowość: Obniżenie Górnej Warty, zDolny Śląsk
Podziękował : 37 razy
Otrzymał podziękowań: 35 razy
Samochód: te5
Silnik: na ropę
U mnie skończyło się na naprawie turbawki


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 05 Mar, 2012 17:55 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Gru, 2008 22:15
Posty: 501
Miejscowość: kuj-pom
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: Master, Jumper
Silnik: 2.8dti, 2.0hdi
Zawsze jak zaświecą się świece żarowe to motor traci moc (tryb awaryjny). Też przychylam się do turba (raczej problem ze zmienna geometrią).

_________________
Image
www.bus-forum.pl/viewtopic.php?f=32&t=6913


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: [VW T5] tryb awaryjny.
PostWysłany: Śro 20 Mar, 2013 10:08 
Offline
Sponsor 2012 2013

Rejestracja: Pią 02 Lut, 2007 22:20
Posty: 1819
Miejscowość: Łochów
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: Partner, T4,T5
Silnik: 1.4B/LPG, 2,5TDI
Odgrzeje kotleta-bo u mnie sie to samo dzieje... Jade i jak chce w gaz depnąć to sie przełącza w tryb awaryjny i muli go-nic sie nie świeci żadne kontrolki dodatkowe-jak sprawdzić czy to turbo siada czy ten zawór trzeba wymienić :?: pod kompa podpięcie mi da odpowiedz :?:

_________________
VW jest bogiem, T5 nałogiem, TDI zabawą, a 4 motion podstawą.

Sprzedam sworzeń dolny do T4 2.4D


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 20 Mar, 2013 14:23 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Czw 01 Lut, 2007 14:08
Posty: 1183
Miejscowość: Warszawa
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 48 razy
Samochód: T4
TDI syncro napisał(a):
pod kompa podpięcie mi da odpowiedz :?:

tak

_________________
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziła by, że ma go za mało


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: [VW T5] tryb awaryjny.
PostWysłany: Śro 20 Mar, 2013 18:37 
Offline
Sponsor 2012 2013

Rejestracja: Pią 02 Lut, 2007 22:20
Posty: 1819
Miejscowość: Łochów
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: Partner, T4,T5
Silnik: 1.4B/LPG, 2,5TDI
No to teraz mi powiedzcie czym-jakiś model kabla bym poprosił :grin:

_________________
VW jest bogiem, T5 nałogiem, TDI zabawą, a 4 motion podstawą.

Sprzedam sworzeń dolny do T4 2.4D


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 20 Mar, 2013 19:17 
Offline
Sponsor 2013
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 17 Kwi, 2006 12:03
Posty: 2470
Miejscowość: Miasto z morza Gdynia
Podziękował : 35 razy
Otrzymał podziękowań: 112 razy
Samochód: T6 Caravelle VW B7
Silnik: 204 KM TDI 181KM
KenoBi napisał(a):
TDI syncro napisał(a):
pod kompa podpięcie mi da odpowiedz :?:

tak

Nie koniecznie, u mnie jak przetarł się kabel od pompowtrysku, to nic na kompie nie wychodziło. Też przechodził w tryb awaryjny.
Dla tego przeszedłem długą drogę $$$$ ;) zanim usterka została usunięta.

_________________
POWER DIESEL TDI und CDI


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 20 Mar, 2013 22:45 
Offline
Sponsor 2012 2013

Rejestracja: Pon 03 Sty, 2011 16:15
Posty: 297
Miejscowość: mazowieckie
Podziękował : 4 razy
Otrzymał podziękowań: 33 razy
Samochód: T5 Caravelle
Silnik: AXE
TDI syncro napisał(a):
No to teraz mi powiedzcie czym-jakiś model kabla bym poprosił :grin:

Jedynie oryginalny VCDS to dobrze czyta.
http://www.vag-com.pl/


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 21 Mar, 2013 00:16 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Wto 14 Paź, 2008 13:17
Posty: 237
Miejscowość: Poddębice /ŁÓDZKIE
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Samochód: VW T5 / Master III
Silnik: 2.5 180KM/ 2.3 150KM
Sprawdz węże ciśnieniowe od turbiny...

_________________
Sprzedam kompletny przód do T5 1.9 TDI R902


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 21 Mar, 2013 09:24 
Offline
Sponsor 2012 2013

Rejestracja: Pią 02 Lut, 2007 22:20
Posty: 1819
Miejscowość: Łochów
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: Partner, T4,T5
Silnik: 1.4B/LPG, 2,5TDI
MartinLopez napisał(a):
Sprawdz węże ciśnieniowe od turbiny...

Że mogą nie trzymać ciśnienia czy sie zapchać mgły :?: A tego kabla nie ma tańszego jakiegoś-ja nie chce servisu otwierać :P

_________________
VW jest bogiem, T5 nałogiem, TDI zabawą, a 4 motion podstawą.

Sprzedam sworzeń dolny do T4 2.4D


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 21 Mar, 2013 11:00 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 16 Lis, 2007 21:22
Posty: 1175
Podziękował : 20 razy
Otrzymał podziękowań: 43 razy
Samochód: T4
Silnik: AFN
Kiedyś chinol VCDS 200zł kosztował, teraz pewnie taniej można dostać ;-)

(Tapatalk)

_________________
Sprzedam części do VW T4
kontakt przez PW


Góra
 Profil  
 
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 30 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group