MEDALE • FAQ
  Kontakt   Użytkownicy   Szukaj

Użytkownik:   Hasło:   Zapamiętaj mnie  

Obecny czas: Nie 20 Maj, 2018 11:24
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina





Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 64 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 17 Lut, 2009 22:32 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Gru, 2008 22:15
Posty: 501
Miejscowość: kuj-pom
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: Master, Jumper
Silnik: 2.8dti, 2.0hdi
Hmm tak piszę o pierdołach ale lubię dbać o auto. Może nie myję ich zbyt często ale sprawny musi być w 100%. Nie wymieniam na części z górnych półek cenowych ale wolę wymienić w terminie niż zajeździć sprzęt. mój poprzedni klient kupił partnera w ciemno. zaufał w zdjęcia i opis na aukcji. przyjechał o 18,40 o latarką mu pokazywałem auto :) naszczęście trafił na uczciwego gościa i jest teraz zadowolony z zakupu. Ja mam znajomego, który wymienił filtr powietrza po 6 latach użytkowania. Skarżył się, że muli mu się samochód na gazie. jak powiedziałem o filtrze powietrza to zdziwił się, że się go wymienia :)


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 17 Lut, 2009 22:34 
Wazniejszy jest stan auta, niz super wyglad.


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 18 Lut, 2009 14:21 
Offline
Sponsor 2012

Rejestracja: Pon 26 Lut, 2007 21:20
Posty: 527
Miejscowość: W-wa
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Samochód: Mercedes Vito
Silnik: 2.2
Tomasz: I bardzo dobrze.
Co do mycia ,to w zimie go tam opłucz raz w tygodniu z tej soli.Co ma sół żreć Twoje autko :wink:


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 18 Lut, 2009 23:07 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Gru, 2008 22:15
Posty: 501
Miejscowość: kuj-pom
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: Master, Jumper
Silnik: 2.8dti, 2.0hdi
Mam kilka pytań:
1. jak sprawdzić poziom oleju na bagnecie ? Mam bagnet wykręcany i żeby sprawdzić poziom ponownie trzeba go całego zakręcić, czy tylko przylożyć korek do gwintu ?
2. Czy jak mam nastawiony nawiew na przednią szybę to manualna klimatyzacja się włącza ? szwagier w fordzie focusie tak tam
3. Wczoraj skończył mi się raczej płyn do spryskiwania szyb. Dzisiaj go uzupełniłem ale na szybę nic nie leci. Gdzieś się zapchało czy wężyk spadł ? Żeby było śmiesznie to w poprzednim partnerze tak samo mi się stało ale go sprzedałem.

_________________
Image
www.bus-forum.pl/viewtopic.php?f=32&t=6913


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 18 Lut, 2009 23:30 
Przy tym silniku musisz bagnet jeszcze raz wkrecic, zeby nie miec przeklamania.
Klimatyzacja sie nie wlaczy sama po ustawieniu nawiewu na szybe.
Jezeli nie spadly wezyki, to mogla pasc pompka, lub cos z elektryka (bezpiecznik, kabelek, wlacznik, etc.).


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 18 Lut, 2009 23:33 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Gru, 2008 22:15
Posty: 501
Miejscowość: kuj-pom
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: Master, Jumper
Silnik: 2.8dti, 2.0hdi
Jutro z rana sprawdzę pompkę. dzisiaj na trasie kupiłem płyn. była godz ok 21 wiec mi się nie chciało po ciemku patrzeć pod maskę.

[ Dodano: Czw 19 Lut, 2009 19:26 ]
Okazało się, że po prostu dysze zamarzły. Mam kolejne pytanko. Gdzie znajduje się Filtr Powietrza ? Pierwsze auto, w którym nie znalazłem filtra. Mam przypuszczenia ale nie chce niepotrzebnie rozbierać pół osprzętu silnika :)

_________________
Image
www.bus-forum.pl/viewtopic.php?f=32&t=6913


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 19 Lut, 2009 20:31 
- pasek rozrządu dayco / Gatesów lub conti nie było
- napinacz febi / skf
- pompa wody (Graf, Maxgear, SRL) którą wybrać ? /skf
- olej elf 5w40
- płyn chłodniczy k2 kuler 5l koncentrat / polecam glico schel


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 19 Lut, 2009 21:55 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Gru, 2008 22:15
Posty: 501
Miejscowość: kuj-pom
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: Master, Jumper
Silnik: 2.8dti, 2.0hdi
troche klamotów już kupiłem:
- pasek dayco wzmocniony
- napinacz febi
- pompa graf
- filtr oleju elf 5w40 ( w makro za 115zl 5l !! )
- filtr oleju mann
- filtr powietrza alco

Gdzie jest ten filtr powietrza ?

_________________
Image
www.bus-forum.pl/viewtopic.php?f=32&t=6913


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 19 Lut, 2009 23:40 
Obudowa filtra powietrza, to ta czarna oslona zamocowana na silniku z napisem Renault (sa na niej srubki).


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 20 Lut, 2009 00:00 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Gru, 2008 22:15
Posty: 501
Miejscowość: kuj-pom
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: Master, Jumper
Silnik: 2.8dti, 2.0hdi
Tam się nie spodziewałem :) Zwykle tam kryje się pokrywa zaworów :) Jutro odkręcę i sprawdzę stan filtra

_________________
Image
www.bus-forum.pl/viewtopic.php?f=32&t=6913


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 20 Lut, 2009 00:14 
Odkrecany jest chyba tylko kawalek tej obudowy (ten z napisem) i pod nim jest filtr.


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Pią 20 Lut, 2009 20:44 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Gru, 2008 22:15
Posty: 501
Miejscowość: kuj-pom
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: Master, Jumper
Silnik: 2.8dti, 2.0hdi
Witam. Odkręciłem 3 śrubki i pojawił się filtr powietrza. Oczywiście był zasyfiony itp :) Zastanawiam się kiedy ostatnio w ogóle był robiony jakiś przegląd ?? Opony były letnie, wszystkie płyny eksploatacyjne do wymiany, żadnej kartki przy silniku, hmmm :? Panowie za pomoc stawiam Wam po piwku :)

[ Dodano: Pon 23 Lut, 2009 19:43 ]
Dzisiaj wymienili mi plej w silniku na elf excelium ldx 5w40. Ciekawe jak zareaguje na to motor. Oglądałem też zakupione części. Np napinacz febi (opakowanie) nie ma wybitej nazwy a na uszczelce ( zimering) KOYO JAPAN. Pompa wody grafa z kolei ma tylko jakieś cyferki wybite. mam nadzieję, że nie dołożyłem parę złotych więcej aby dostać opakowania :)

_________________
Image
www.bus-forum.pl/viewtopic.php?f=32&t=6913


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: trafic vivaro
PostWysłany: Śro 11 Mar, 2009 20:43 
witam tomasz i inni mam zamiar kupic takiego busa pare pytan
1. sa silniki dt dti cdti(dci) ktury najlepszy 1.9 mnie interesi bo mniejsze polaty, i ten dt to chyba stara jednostka opla jak to wwkoncu jest 85 km
2. tomasz wyslij mi na maila fotki busa i le za niego dales i jaki roscznik na co zwracac uwage przy zakupie i jak sie sprawuje bylbym wdzieczny witia24@wp.pl gg 2108262
3.cze do 30 tys kupie sprawnego by do niego niedokladac zabardzo itd, zamiezam go miec do codzienej jazdy czasem jak sie nada to do transportu ludziskow jak sie sytuacja nadazy
4. obecnie posiadam astre 2 z silnikien 2 litrowym dizla czy to te same jednostki sa w tych autach , bo niedawno pompa wtryskowa mi padla i niemaly wydatek na renowacje pompy byl 2500zl
5. czym sie ruznia areno nisan opel czy czesci beda tyle samo kosztowac i pasowac naprzyklad do reno oplowskie


d\zieki za odpowiedzi tomek


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 11 Mar, 2009 21:46 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pią 19 Gru, 2008 22:15
Posty: 501
Miejscowość: kuj-pom
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: Master, Jumper
Silnik: 2.8dti, 2.0hdi
Kiedyś ja to same pytanie zadawałem. Ja dałem 37 tys ale z wymiana czesci ekspl. wyszlo mnie prawie 40 tys. Wszystkie silniki są konstrukcji Renault DCI. Opel nazywa je cdti itp. Ja patrzyłem na kompletne wyposażenie i bezwypadkowe. Mam klimę i skrzynię 6 biegów. Ta skrzynia to super rzecz, przy czym mało pali. Do 30 to kupisz max 2004 ale bez klimy.

[ Dodano: Sro 11 Mar, 2009 21:53 ]
Nie wiem jak z cześciami. Ale jak ja kupowałem rozrząd itp ( osprzęt silnika) to na opakowaniach jest napisane ze do trafica, vivaro, primastara. W koncu to te same silniki. Jak kupisz trafica to pewnie lekko tysiąc złotych będziesz musiał włożyć. Nikt nie sprzeda auta po wymianie płynów, rozrządu i z nowymi oponami. Silnik fajnie się zbiera ale jeśli jesteś maniakiem szybkości to kup 2,5 dci. U mnie między 1400 a 1600 występuje turbo dziura. Zbierać zaczyna się od 1800 a power od 2200. Przed zakupem sprawdź motor oraz elektrykę. Mi się lubi zapalać kontrolka od poduszek powietrznych. Auto nie może mieć śladów rdzy. Trafic ma dobrą blachówkę. Nie wiem co więcej napisać ?

_________________
Image
www.bus-forum.pl/viewtopic.php?f=32&t=6913


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu: dzieki
PostWysłany: Śro 11 Mar, 2009 22:52 
dzieki co wiecej napisac ale sa jeszce w ogloszeniach silniki dt i pisze w ogloszeniach 85 koni , zazwyczaj modele starsze 2001

czy lepirej kupic model z klapa otwierana do gory czy drzwiami z tylu auto ma byc osobowe kanapy planuje jakos kiedys przerobic ale najlepiejajk by byl 9 osobowy , czy krótka wersja zmiesci jeszce jeden zad foteli jakbym cos tam poprzestawial nawed kanapy odwrotnie

a wolalbym z klimom i ful wypas ale ciezko takiego znalesc a ty za 30 tys 2004 rok. to daj namiar moge cos tam doplacic 33tys aby byla klima moze byc 2001 ale nie zajechany rocznik mi nie robi ruznicy wole ful wypas starszy niz zajechany 2004rok

wyslij fotki swojego na maial ok dzieki

pare linkow czad

http://www.autokrata.pl/ogien/2783/opel_vivaro_opc/


mialem jeszce jeden pieknego czerwonego trafica ale cos niemoge znalesc

[ Dodano: Sro 11 Mar, 2009 22:58 ]
a i jeszcze czy warto kupic max długiego czy krótkiego lepiej


Góra
   
 
 
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 64 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2007 phpBB3 Group