Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Nie 19 Cze, 2016 09:18

Obecny czas: Nie 19 Cze, 2016 09:18
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: Śro 21 Lis, 2007 10:13 
Witam .
Potrzebuję schemat czy opis bezpieczników , ten co jest na klapko-półce oraz przekażników . Czyli , który jest od czego . Nie mam klaksonu i chcą to naprawić .


Ostatnio edytowany przez adasko34, Pią 30 Lis, 2007 10:11, edytowano w sumie 1 raz

Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 21 Lis, 2007 11:41 
Offline
Prawie uzależniony
Awatar użytkownika

Rejestracja: Czw 08 Mar, 2007 16:10
Posty: 130
Miejscowość: Poland
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Mam cos takiego
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 21 Lis, 2007 16:20 
No dobre . Wiem już , że klakson jest na 13 bezpieczniku . A ten jest sprawny . Teraz tylko który przekaźnik ?
Żaden nie pyka przy wciskaniu kierownicy .


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 21 Lis, 2007 16:24 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Śro 03 Maj, 2006 19:11
Posty: 800
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 13 razy
Samochód: duże i małe
Silnik: razem 580 KM
Z tego co sie orientuje to w T4 klakson nie jest na przekaźniku tylko bezpośrednio "przez kierownice", wiem bo już w jednym Transporterze z tym walczyłem.

_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą… na złamanie karku i wbrew rozsądkowi.... naprawdę .... aż ciężko czasami ich wyprzedzić‡ ....


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 21 Lis, 2007 16:40 
moze podłącz najpierw klakson bezpośrednio do prądu i zobaczać czy wogóle działa :)


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 21 Lis, 2007 18:54 
Offline
Młodszy Bus-forumowicz

Rejestracja: Czw 25 Maj, 2006 19:31
Posty: 1980
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 15 razy
Samochód: Caravelle
Silnik: AHY+
slimak napisał(a):
tam jego żywotnośc bedzie znacznie dłuzsza niż we wnęce koła.

Zgadza sie, bedzie mniej narazony na brud, deszcz, bloto, sol z ulic, ktore chlapia z koła, przez co bedzie dluzej pracowal, i nie bedzie sie zatykal. Według mnie wneka koła, to jest najgorsze miejsce na zamontowanie sygnalu dzwiekowego, nawet nie wiem jak taka firma jak Volkswagen mogla na to wpasc.

_________________
Powered by CompSport


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 21 Lis, 2007 19:31 
sebcio napisał(a):
nawet nie wiem jak taka firma jak Volkswagen mogla na to wpasc.

A tak , że wszystko jest w nim szczelne, tylko że nie wpadli na to że te samochody będą jeździły po Polsce, gdzie zimą sypią sól na drogi :mrgreen: :shock: :mrgreen:


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 21 Lis, 2007 19:34 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 09 Kwi, 2006 10:37
Posty: 614
Miejscowość: warszawa
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Sprawdź czy wogóle dochodzi prąd ,czy nie jest np. kilka centymetrów nad klaksonem załamany kabelek.


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 21 Lis, 2007 20:32 
Zacząłem od sprawdzenia samego klaksonu . Oczywiście jest sprawny . Ale zastanawia mnie brak reakcji przekaźnika po zwarciu przewodów w kierownicy . Sygnał jest pojedyńczy to może nie ma przekaźnika ?


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 21 Lis, 2007 20:58 
Cytuj:
Według mnie wneka koła, to jest najgorsze miejsce na zamontowanie sygnalu dzwiekowego, nawet nie wiem jak taka firma jak Volkswagen mogla na to wpasc.


to nie jest złe miejsce gdyż jest tam najbardziej nie zagłuszony i nie zmienia kierunku. Klakson ma dużą żywotność.

Warto psiknąć wd-40 na końcóweczki, poruszać przy kierownicy.

Ja miałem też tak że mi jakiś czas nie działał, ale przy klaksonie psiknąłem, kierownice ruszyłem, przy bezpiecznikach poruszałem i zaczął grać.
Klakson jest przez kierownice bo plus jest na stałe do klaksonu i minus idzie przez kierownice dlatego nie ma tam dużych prądów tylko potencjał


Góra
   
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Gru, 2007 13:11 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 03 Wrz, 2006 12:23
Posty: 1062
Miejscowość: slask
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
slimak napisał(a):
Przekaźnik sygnału powinien znajdować sie w 11 polu skrzynki. Jeśli masz sygnał jednotonowy powinna sie zamiast przekaźnika znajdować sie zworka.

Dokładnie tak jak piszesz.
Dzisiaj montowałem sygnał dwutonowy(wcześniej był jednotonowy)i wystarczyło tylko wyciągnąć ta zworkę i w jej miejsce wsadzić przekaźnik i wszystko gra :grin:

_________________
Biodiesel - Flower Power
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Gru, 2007 20:24 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5729
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 2
majtek (1)
Podziękował : 202 razy
Otrzymał podziękowań: 109 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
a czy stosowanie sygnalu dwutonowego nie jest zabronione czy sie przeslyszalem i nie w tym kosciele dzwonia ????????? :smile:

_________________
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.
Kupie pomke hamulcowa ze zbiorniczkie bez ABS od TDI.Stan idealny.


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Śro 12 Gru, 2007 20:51 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Nie 03 Wrz, 2006 12:23
Posty: 1062
Miejscowość: slask
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Chyba źle rozumiesz.
O ile sie nie mylę to zabronione jest stosowanie sygnału zmiennego typu melodyjka lub syrena jak np policja ma.
Sygnał dwutonowy taki jak ja założyłem są to dwa klaksony jeden ma wysoki,a drugi niski ton i one oba jednocześnie wydaja dźwięk ciągły niewiele różniący sie od oryginalnego(poza tym ze jest troszkę głośniejszy i trochę bardziej przypomina klakson samochodu ciężarowego)
Nie wydaje mi sie ze to akurat jest zabronione ,gdyż w Nissanie Vanette miałem zamontowane coś takiego oryginalnie tylko ze jeszcze głośniejsze 8-)

_________________
Biodiesel - Flower Power
Image


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Czw 13 Gru, 2007 09:20 
Offline
Stary wyjadacz

Rejestracja: Czw 01 Lut, 2007 13:08
Posty: 1445
Miejscowość: Warszawa
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 5 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Samochód: T4
dawid1984 napisał(a):
Nie wydaje mi sie ze to akurat jest zabronione ,gdyż w Nissanie Vanette miałem zamontowane coś takiego oryginalnie tylko ze jeszcze głośniejsze

W mojej caravelce takie rozwiązanie jest w oryginale, więc nie ma powodu do obaw

_________________
Jedyną rzeczą sprawiedliwie rozdzieloną między ludzi jest rozum,
jeszcze nie spotkałem osoby która stwierdziła by, że ma go za mało


Góra
 Profil  
 
 
 Temat postu:
PostWysłany: Wto 01 Kwi, 2008 14:59 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 04 Lut, 2008 09:42
Posty: 543
Miejscowość: SZCZECIN
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 8 razy
Samochód: T4
Silnik: ACU+LPG
to ja już nic nie rozumiem :roll:
od poczatku w mojej Caravelli nie działał mi klakson, sprawdziłem i okazało się że był przepalony bezpiecznik nr 13 (sygnał dźwiękowy,wentylator chłodnicy-po wyłączeniu zapłonu)
wymieniłem na nowy i po naciśnięciu kierownicy..... znów sie przepalił :evil: ale najdziwniejsze jest to że wentylator mi działa bo ostatnio załączył mi sie po zgaszeniu silnika
prośba :grin: od czego zacząć żeby się zbytnio nie narobić :wink:


Góra
 Profil  
 
 
 [ 24 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group