Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Śro 11 Gru, 2013 01:33

Obecny czas: Śro 11 Gru, 2013 01:33
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 8 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
PostWysłany: Pon 01 Lip, 2013 11:25 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pon 01 Lip, 2013 11:13
Posty: 1
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
witam serdecznie mam problem z hamowaniem gdy to robię mam drgania na kierownicy wymieniłem tarcze na nowe oraz klocki i problem został jaka to może być jeszcze przyczyna afer78


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 01 Lip, 2013 11:58 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Wto 29 Sty, 2013 08:50
Posty: 32
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
końcówki drążków kierowniczych ew. maglownica może być , ale dla świętego spokoju bym jeszcze dał na przetoczenie tarcze i sprawdził czy są odpowiednio umieszczone na piaście


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 01 Lip, 2013 12:44 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Śro 20 Mar, 2013 14:45
Posty: 13
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy
Tarcze wymienił, to już przetaczanie nie potrzebne. Sprawdź opony.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 02 Lip, 2013 05:50 
Offline
Sługa Cienia

Rejestracja: Pon 26 Lip, 2010 19:01
Posty: 95
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
To ,że nowe tarcze to nie znaczy ,że nie mogą być one już krzywe w kartonie :P
Tak samo tarcze mogą być źle zamontowane ,tzn nie wyczyszczona piasta z rdzy.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 02 Lip, 2013 10:43 
Offline
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5431
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 191 razy
Otrzymał podziękowań: 99 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
Tez tak mialem po ok.2tys.km przejechanych na nowych tarczach i klockach.Teraz objaw minął,nie wiem co bylo przyczyna. Na tarczach przod byly wzery jak od rdzy.Tarcze Bosch.Nic nie zmienialem,ale wiem ze teraz na tyl zaloze tylko klocki ATE,nie TRW.Bo zrobilem polowe km co na ATE i juz ich nie ma wiec lipa na maxa.

_________________
Sprzedam silnik 2,4D i caly osprzet napedowy do Vw T4.
Oraz 4 felgi z oponami Barum, gumy jak nowe.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 08 Sie, 2013 19:32 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Czw 08 Sie, 2013 19:28
Posty: 3
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: t4
Silnik: 2.5 150km
Ja tez tak miałem okazało sie ze mi obrobiło wielo klin na skrzyni tz ta łoska z podpora zle ja złozylem krzywo


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Czw 15 Sie, 2013 17:14 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Sob 22 Paź, 2011 07:14
Posty: 8
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: VW T 5
Silnik: AXC
Założyłem tarcze i klocki Bosch ,niestety odgłosy były jakby towarowy chamował . A co do drgań przy chamowaniu to sprawdż prowadnice zacisków czy niesą wyrobione,ja wymieniłem je i drgania znikły.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 20 Lis, 2013 22:41 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Śro 20 Lis, 2013 21:56
Posty: 2
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Czytam to co piszecie i aż dziw mie bierze jak mozna takie teorie głosić. Więc od początku.
1. Przy jakich prędkościach masz bicie?
2. Czy piasta byla wyczyszczona?
3. Zmierzyles bicie starych tarcz a po zalozeniu nowych też dokonałeś pomiar?
4. Czy odpowiednio naweglales ( potocznie docierałeś) nowe tarcze?
Wbrew pozorom wymiana tarcz nie jest taka prosta jak by sie wydawało.
1. Przwd demontarzem starych tarcz mierzymy bicie ( jeżeli wymieniamy dlatego że bija tarcze a nie dlatego że są cienkie) a poco? A poto by wiedzieć czy piasta jest prosta.
2. Po zdjęciu tarcz czyscimy dokładnie piaste.
3. Zakladamy nowe tarcze ( pożądane markowa a nie jakis tanie g.)
4. Mierzymy znów bicie na nowych tarczach powinno być do 7 setnych milimetra.
Oczywiscie sprawdzamy prowadnice i zacisk czy jest wszystko oki.
Ps. Kierwonica przy hamowaniu nie bedzie bić przez końcówki itp. te elementy będą tylko wzmacniały efekt bicia tarcz.


Góra
 Profil  
 
 
 [ 8 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group