Strona głównaMEDALE • FAQ
• Wyloguj [ Alexa [Bot] ] • Zarządzaj profilem
     Użytkownicy   Szukaj

Ostatnia wizyta: Pią 13 Gru, 2013 16:19

Obecny czas: Pią 13 Gru, 2013 16:19
Strona główna forum

Wszystkie czasy w strefie UTC





 [ 96 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłany: Nie 08 Sty, 2012 10:28 
Online
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5433
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 191 razy
Otrzymał podziękowań: 99 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
Sterciu jak kupowalem lawete z 2000r.to tez straszyli mnie jakas kontrola.Kazalem im przyjechac i obejrzyc stan faktyczny.Troche sie obawialem ze moga mi zawyżyć cene gdyz tanio to kupilem.
Byla to remontu i wymiany wachaczy.
Oplacilem jakis podatek(gdyz bylo to dobrowolne) i zero kontroli .

_________________
Sprzedam silnik 2,4D i caly osprzet napedowy do Vw T4.
Oraz 4 felgi z oponami Barum, gumy jak nowe.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 08 Sty, 2012 10:36 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 12 Maj, 2007 07:52
Posty: 5562
Miejscowość: z dolnośląskiego
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 38 razy
Otrzymał podziękowań: 105 razy
Samochód: Sprinterx2
Silnik: jakies tam są
My tu piszemy o Urzędzie Celnym , a o czym Ty piszesz Peters teraz bo nie bardzo rozumiem gdzie Cię straszyli i kto miał przyjechac ??


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 08 Sty, 2012 11:30 
Online
Sponsor 2013

Rejestracja: Śro 21 Lis, 2007 15:25
Posty: 5433
Miejscowość: Mazowieckie,Temporary-GB
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 191 razy
Otrzymał podziękowań: 99 razy
Samochód: Silny jak kon
Silnik: Lubi paliwko z Orlen
Pisze o Urzedzie Skarbowym,czyli procedurze rejestracji auta lub podobnej wlasnosci.
Troche moze nie o Urzedzie Celnym ale Urzedzie Komunikacji. ;D

_________________
Sprzedam silnik 2,4D i caly osprzet napedowy do Vw T4.
Oraz 4 felgi z oponami Barum, gumy jak nowe.
Sprzedam pod zamowienie nowe Navi i Antyrady.50% Taniej.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 08 Sty, 2012 11:53 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 12 Maj, 2007 07:52
Posty: 5562
Miejscowość: z dolnośląskiego
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 38 razy
Otrzymał podziękowań: 105 razy
Samochód: Sprinterx2
Silnik: jakies tam są
W przypadku przyczep troche inaczej US liczy , jak kupowałem przyczepe jakąkolwiek to wartośc brali z umowy taką jak była wpisana.


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Nie 08 Sty, 2012 12:40 
Offline
Sponsor 2013
Awatar użytkownika

Rejestracja: Wto 14 Paź, 2008 12:17
Posty: 412
Miejscowość: Poddębice /ŁÓDZKIE
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy
Samochód: VW T5/Golf IV
Madok powinno Ci się udać, nie ma co cwaniakować, tam też są ludzie. Jakby co, powołasz rzeczoznawce, nie wiem jak oni sie cenia, czy od wartości auta biorą, czy poprostu robota jest robota, ale myślę, że w 1000zł z rzeczoznawcą się zmieścisz, nie pamiętam skąd jesteś, ale jakby co to w łódzkim mam namiary na porządnego gościa...

_________________
Sprzedam
VW GOLF IV kombi, 2002 rok, TDI
4xel.szyby, 10xAIRBAG
Zdjęcia na e-mail

Sprzedam aluski do T5, 16" RIAL
opony NOKIAN V 215/65/16 na jeden/dwa sezony

Sprzedam kompletne koła zimowe do T5 16'
oponki Kleber Transalp2 205/65/16 bieżnik ok.6mm


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pon 09 Sty, 2012 19:35 
Offline
Uzależniony

Rejestracja: Czw 18 Mar, 2010 13:50
Posty: 155
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Samochód: Sprinter
Silnik: 319 cdi
MartinLopez napisał(a):
Madok powinno Ci się udać, nie ma co cwaniakować, tam też są ludzie. Jakby co, powołasz rzeczoznawce, nie wiem jak oni sie cenia, czy od wartości auta biorą, czy poprostu robota jest robota, ale myślę, że w 1000zł z rzeczoznawcą się zmieścisz, nie pamiętam skąd jesteś, ale jakby co to w łódzkim mam namiary na porządnego gościa...


Ja odpuściłem tego mietka....min hamulce ceramiczne bo skubany miał V-max co w tym przypadku dawało przeszło 300km\h...kupic to raz a utrzymac dwa

teraz zazaliczkowałem inne autko..tez eSke ale ją prześwietlam.
Mam pytanie odnośnie raportów aut z USA...Sprawdzałem swoje auto poprzez kolege co zajmował sie kiedyś importem aut zza oceanu-tłumaczył mi,że w przypadku aut luksusowych i drogich szkody całkowite potrafili robić na naprawde lekkich strzałach pod warunkiem,że pojazd miał wysokie ubezp i nie był starszy niz 3 lata.W przypadku gdy w raporcie min carfaxu otrzymujemy raport bez fotek może to oznaczać,że była szkoda całkowita-co jest opisane w raporcie (drogie auto i ubezp wysokie) ale nie z przeznaczeniem na złomowanie...jeśli auto idzie na złomowanie to zdjęcia z reguły w bazie są-jeśli strzał był z opisem umiarkowanym lub ciężkim ale bez skierowania pojazdu na złom auto trafia na przetarg dającym możliwośc dopuszczenia auta na tzw rynek wtórny przy czym pokazał mi 2 fotki-jednej E klasse w zasadzie bez samego dzioba czyt lampy,grill,pogieta maska,błotniki + wystrzał 2x airbag-dwu latek i szkoda całkowita O_o
Sam nie wiem co o tym myślec...


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 11 Sty, 2012 19:39 
Offline
Uzależniony

Rejestracja: Czw 18 Mar, 2010 13:50
Posty: 155
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Samochód: Sprinter
Silnik: 319 cdi
Sorka za post pod postem ale robiłem pewne śledztwo odnosnie tak chwalonych raportów min Carfax i tym pochodnych.
Wnioski jakie wyciągnąłem uderza w zasadzie bezposrednio w uczciwych importerów aut.
Otóż przykład A
Kierowca nowego Mercedesa załóżmy W221 S550 (dość typowa w rynku USA) po upływie niespełna roku ma kolizje drogową....Jego samochód został najechany przez inny pojazd nadjeżdzający z przeciwka uszkadzając lewą stronę przodu (mówimy o tzw czołówce).
Właściciel ów Mercedesa ma prawo żądać wypłaty z polisy sprawcy 100% wartości jego pojazdu.
Ubezpieczyciel sprawcy kolizji ma obowiązek taki pojazd wykupić wypłacając kwotę zawartą w polisie poszkodowanego.Pojazd taki następnie zostaje odznaczony jako pojazd ze "szkodą całkowitą" mimo tego,że zniszczenia były umiarkowane lub ciężkie - w takich dośc delikatnych dzwonach uszkodzenia ciężkie są odnotowane np gdy zostało przemieszczone koło pojazdu wraz z uszkodzeniem np kolumny McPherson...Pic polega na tym,że my otrzymując raport chcąc nabyć pojazd importowany z USA widzimy szkoda całkowita mamy obraz zniszczeń niczym z filmu 2012...Bardzo często jest tak,że raporty nie posiadają zdjęć a występuję to zazwyczaj wtedy gdy ubezpieczyciel po wypłacie odszkodowania za pojazd sprzedaje go na rynku wtórnym (trzeba w raporcie zwrócić uwage na punkt który mówi o tym czy pojazd został skierowany na złomowanie jeśli tak to wówczas zdjęcia muszą być ponieważ są dowodem dla wypłacającego odszkodowanie.-Jeśli pojazd był skierowany na złomowanie-to jak pojazd by nie wyglądał teraz OMIJAĆ szerokim łukiem i zapomnieć o "okazji")
Przykład B
Gośc rozkwasił Volvo V80-dzwon drzewo + dachowanie...Auto szkoda całkowita,wbite w papier,że skierowany na zezłomowanie.Firma ubezpieczeniowa chcąc odzyskać jakikolwiek % poniesionych kosztów wystawia auto na aukcje...Ktoś kupuje pojazd np z Polski za 300$ i ściąga auto do nas.
U nas wszystko jest możliwe i mamy auto na giełdzie jako bezwypadek

poniżej link przykładowy innego Volvo ale chodzi o to,żeby zrozumieć co mam na myśli
http://www.bezwypadkowy.net/forum/124-o ... 2972251417


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 11 Sty, 2012 20:00 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 20 Lis, 2006 21:22
Posty: 1263
Miejscowość: Poznań
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: Ducato
Silnik: 2.3jtd
ale gdzie i co uderza w uczciwych importerów?

to jest usa i tam gdzie naprawa jest zbyt kosztowna to idzie na złom albo do krajów trzeciego świata np do Polandii. jak auto jest uszkodzone i naprawione to jest to odnotowane w carfaxie lub autochcecku. również auto z salvage title można doprowadzić do stanu cacy, jechać na przegląd i dostać z powrotem clear title, ale po co? jak ktoś w usa jeździ s500 to najczęściej zarabia tyle, że koszt nowej s500 to dla niego kwartalne zarobki. bierze kasę z TU i idzie do salonu i bierze nowy model. nikt w stanach nie będzie różnicował salvage na np rozjebany ale w polsce go wyklepią i nikt się nie pozna i na rozjebany totalnie.

no i w drugą stronę - są też auta po mniejszych strzałach z clear title, ale to rzadkość.

a tak na marginesie - mimo, że i carfax i autochceck nie jest idealne - i tak wolę ten system niż np niemiecki, gdzie jest czarna dziura i h*j wie co się działo z autem wcześniej.

btw w czym problem żebyś kupił z clear title? masz ogoś w us czy chcesz kupić w ciemno z ogłoszenia?

_________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...
Big Bad and Black - Ram 2500
Ducato 2.3 2002
MB 512d '97
Jeep WJ 4.7 V8
BMW K1200R..respect
AUSA CH200


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 11 Sty, 2012 20:07 
Offline
Uzależniony

Rejestracja: Czw 18 Mar, 2010 13:50
Posty: 155
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Samochód: Sprinter
Silnik: 319 cdi
Traci uczciwy ten,który ściaga defacto autakupowane w systemie przykładu jaki podałem z Mercem a obok płyną na kontenery auta pozwijane w pół gdzie silnik jest na tylnym siedzeniu...innym słowem nabył "auto" które mieści się na taczce i np New Bittle idzie jako bezwypadek z zajebiastym przebiegiem gdzie 16 miesiecy wcześniej posiadał tylko płyte podłogową silnik i kawałek tylnej klapy i to jest czarna dupa w tym kraju,że ktos to klepie stemplem i wpuszcza do Polski!
pit373 napisał(a):
btw w czym problem żebyś kupił z clear title? masz ogoś w us czy chcesz kupić w ciemno z ogłoszenia?

Moja przyszła piękna dama Mercedes S ma taką przeszłość gdzie ubezpieczyciel sprawcy kolizji wykupił uszkodzony pojazd.


Ostatnio edytowany przez Madok Śro 11 Sty, 2012 20:14, edytowano w sumie 2 razy

Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Śro 11 Sty, 2012 20:10 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 20 Lis, 2006 21:22
Posty: 1263
Miejscowość: Poznań
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: Ducato
Silnik: 2.3jtd
no tak, tylko teoretycznie auto - złom, które nie jest jezdne - nie może być rejestrowane.

w jakim roczniku szukasz s?

_________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...
Big Bad and Black - Ram 2500
Ducato 2.3 2002
MB 512d '97
Jeep WJ 4.7 V8
BMW K1200R..respect
AUSA CH200


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Wto 21 Lut, 2012 19:55 
Offline
Zanim zapytasz - POSZUKAJ

Rejestracja: Pią 03 Lut, 2012 17:55
Posty: 1
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Samochód: szukam
Silnik: diesel
Panowie macie jakies opinie o vivaro 2.5CDTI 2008r czy 2.0 lepsze szukam czegoś 9osobowego do transportu miedzynarodowego. pozdrawiam


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 16 Mar, 2012 10:47 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 23 Paź, 2010 19:29
Posty: 849
Miejscowość: łódzkie
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 7 razy
Otrzymał podziękowań: 19 razy
Samochód: Dostawczy
Silnik: Turbo Diesel
Podnoszę temat, sprowadzał ktoś ciężarówkę/busa z czech? Trzeba wyrejestrowywać czy na ich numerach można wracać? I jak z tym vatem, nie mam euro nipu, jestem vatowcem ale nie mam czasu na jego załatwienie. Czyli jak zapłata w brutto ?

_________________
Rozkodowywanie Vin-ów Citroen, info na PW

OPAKOWANIA TEKTUROWE PRODUCENT, info PW


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 16 Mar, 2012 11:23 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 20 Lis, 2010 14:42
Posty: 239
Miejscowość: Warszawa
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Samochód: boxer
Silnik: 3.0 HDI
nokla napisał(a):
I jak z tym vatem, nie mam euro nipu, jestem vatowcem ale nie mam czasu na jego załatwienie.


Pamiętaj tylko o jednym że z VAT jest tak że nieodliczenie go nie uprawnia do nienaliczania przy sprzedaży, pogadaj z księgową!
Obrazowo to wygląda tak że kupujesz coś za co vat odliczyc mogłeś ale z jakiś względów tego nie zrobiłeś to jak dalej sprzedajesz to musisz i tak vat naliczyć. Nie naliczasz tylko jak kupiłeś np od "nievatowca". Nie wiem jak to jest w przypadku vat z zagranicy ale lepiej najpierw sie dowiedzieć niż mieć później w plecy 23% :smile:

_________________
Combolot 1.7 Boxer 3.0 Ducato 2.2 Iveco 35c15 i Złomo-Lubliny


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 16 Mar, 2012 11:39 
Offline
Stary wyjadacz
Awatar użytkownika

Rejestracja: Pon 20 Lis, 2006 21:22
Posty: 1263
Miejscowość: Poznań
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 2 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy
Samochód: Ducato
Silnik: 2.3jtd
mojo napisał(a):
I jak z tym vatem, nie mam euro nipu, jestem vatowcem ale nie mam czasu na jego załatwienie.



jak nie masz nip ue - to kupujesz za granicą z vatem. A w polsce cała wartość brutto jest twoim kosztem.
Przy sprzedaży takiego auta wystawiasz np umowę lub f vat ze stawką 0%.

_________________
Życie jest za krótkie żeby jeździć dieslem...
Big Bad and Black - Ram 2500
Ducato 2.3 2002
MB 512d '97
Jeep WJ 4.7 V8
BMW K1200R..respect
AUSA CH200


Góra
 Profil  
 
 
PostWysłany: Pią 16 Mar, 2012 17:37 
Offline
Sponsor 2012
Awatar użytkownika

Rejestracja: Sob 12 Maj, 2007 07:52
Posty: 5562
Miejscowość: z dolnośląskiego
Medale: 1
majtek (1)
Podziękował : 38 razy
Otrzymał podziękowań: 105 razy
Samochód: Sprinterx2
Silnik: jakies tam są
pit373 napisał(a):
mojo napisał(a):
I jak z tym vatem, nie mam euro nipu, jestem vatowcem ale nie mam czasu na jego załatwienie.



jak nie masz nip ue - to kupujesz za granicą z vatem. A w polsce cała wartość brutto jest twoim kosztem.
Przy sprzedaży takiego auta wystawiasz np umowę lub f vat ze stawką 0%.


Dokładnie jest tak jak pisze Pit, potwierdzam to :).


Góra
 Profil  
 
 
 [ 96 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC



Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
Powered by phpBB © 2022 phpBB3 Group